perjantai 20. huhtikuuta 2012

Tyttö tuollainen


Noniin, nyt vihdoinkin tätä haastetta pukkaa. Oon aika hukassa tän uuden bloggerin kanssa ja luulin jo kerran hukanneeni koko tekstin. Mutta tässäpä tämä siis nyt olis.

Tunnuksen saaneen pitää:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

1. Kiitos Ira! Mä olen todella huono keksimään mitään järkevää tällasiin juttuihin, mutta yritän!
2. Oon nyt vähän tylsä ja annan tän haasteen yhteisesti teille kaikille jotka tätä luette, ettekä vielä oo haastetta tehneet!
3. Ilmoitettu on.
4. Noniin, nyt se alkaa.

1. Mä oon yleensä ensin uusien ihmisten kanssa vähän ujo ja hiljanen, mutta aika nopeesti paremmin tutustuessa musta tulee puhelias ja jopa hyvin äänekäs, hih :D Ei-koirajutuissa saatan tosin seurata vähän sivumpaa, mutta jos keskustelun aiheena on jokin koiriin liittyvä, niin varmaa on, että minä olen äänessä!

2. Koirat on mulle ihan älyttömän rakkaita, enkä oikeesti osais elää ilman niitä. Jokainen niistä on niin kovin erilainen, hyvällä tavalla. Ja niin hirveesti oon jokaiselta niiltä oppinut! Pitkät rämpimislenkit metsässä, vieressä kuorsaavat koirat ja yhteiset harrastukset on vaan niin parasta!



3. Lueskelen tätä blogia välillä taaksepäin ja mietin, kuinka hitsin tylsiä suurin osa mun kirjoituksista on. Oon vähän kateellinen ihmisille, jotka osaa kirjottaa hauskasti ja sillain, että käyn kurkkimassa blogia vähän väliä siinä toivossa, että siellä olisi uusi päivitys. Oon kuitenkin päätyny siihen, että tää on lähinnä treeni/kisablogi ja kirjottelen lähinnä omaksi ilokseni ja sen vuoksi, että voin myöhemmin lueskella mitä kaikkea on tullut tehtyä.

4. Oon periaatteessa sekä aamu-, että iltaihminen, mikä tietty on vähän rïstiriitasta ja tuottaa välillä hankaluuksia.. En tosin tykkää liian aikasistakaan aamuista, mutta jos herään vasta esim. ysin jälkeen, oon musta menettänyt jo suuren osan päivästä. Illalla tosin on sama juttu, kallista aikaa menee hukkaan jos menee liian aikasin nukkumaan. Mutta päikkärit on tosi jees! Vaikka siinähän sitä aikaa vasta kuluukin hukkaan..

5. Rakastan leipomista ja ruoanlaittoa, mutten yhtään tykkää keittokirjoista. Kokkailen aina niin, että katon jonkun reseptin, mutta lopulta valmiissa leivonnaisessa/ruoassa ei oo montaa alkuperäisen ohjeen ainetta, kun heittelen aina sekaan milloin mitäkin.. Tässä on se ongelma, etten oikein osaa tehä just samanlaista ruokaa toista kertaa koska en oo varma mitä kaikkea oon sinne sekaan laittanu.

6. Mulla on ihan mielettömän kova kilpailuvietti. Tää on monissa jutuissa ihan hyvä homma, mutta joskus se meinaa vähän pursuta yli äyräiden..



7. Harrastin ennen agilitya telinevoimistelua ja musta piti tulla kilpavoimistelija. Treenasin lähes joka päivä useemman tunnin kerrallaan ja treenaaminen oli tosi tavotteellista, mutta erityisesti henkisesti hirmu rankkaa. Sitten mulla meni nilkka ja nykyään oon tosi onnellinen, että lopetin voimistelun ja keskityin agilityyn. Voimistelusta on kyllä ollu omaan liikkumiseen agilityssa hirveesti apua.

8. Mulla on tulevaisuudelle suuria suunnitelmia ja haaveita ja odotan innolla mitkä niistä kaikista toteutuu ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan :)



Jotenki kummassa aika moni näistä kohdista liittyy koiriin, mutta onhan mun elämäkin aikalailla koirien ympärillä pyörivää. Ehkä tästä kuitenkin sai jonkinlaisen kuvan musta, toivottavasti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti