sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Lepoviikko



Mä sain alkuviikosta flunssan ja vieläkin oon aika tukkonen, joten ollaan pidetty Limpun kanssa treenitaukoa agista nyt koko viikko. Pelkästään lenkkeilty ja naksuteltu ja tehty erilaisia aktivointijuttuja.
Pe Flip pääsi kuitenki hallille Pusun (ja vähän Nenankin) kanssa leikkimään ja siinä samalla tehtiin vähän mutkaputkea ja siivekkeen kiertoa.



Pitkän harkinnan jälkeen mä päätin tässä vuoden vaihteessa muuttaa tän blogin salasanasuojatuksi. Ja se miksi mä ilmotan sen nyt näin etukäteen ja yleisesti, niin mä en tiedä ollenkaan kaikkien tätä blogia lukevien tuttujen s-postiosotteita. Joten te jotka haluutte lukea tätä blogia vielä jatkossakin, niin laittakaapa s-postiosotteenne joko kommentilla tai sitte osotteeseen fannyjalinus(a)gmail.com niin mä laitan sitte teille kutsun blogia lukemaan kunhan saan tän muutettua lähiaikoina suojatuksi.














3 kommenttia:

  1. Jatkossakin mielellään luetaan blogianne:) ullaniskala (at) luukku.com

    VastaaPoista
  2. Miekin haluisin jatkossa lukea teidän kuulumisia! saana.makela (at) gmail.com

    VastaaPoista
  3. Flipin siskon emäntä lukisi vielä jatkossakin teidän touhuja. susanna.pihala(at)gmail.com

    VastaaPoista