sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Heilutaan ja huidotaan

Tiistaina Limpun kanssa oikein kivat ryhmäreenit. Tehtiin 25 esteen mukavaa rataa. Piti sekä ottaa haltuun, että luukuttaa menemään. Limppu kulki kivasti, joskin suht pitkä metsäriekkumislenkki pikkasta ennen reenejä oli varmaanki vieny suurimmat energiat ja esim. puomilla maltto nyt hidastaa, eikä tullu yli. Oma ohjaus tuntu vähän kököltä, mutta suurimmaks osaks oli ihan ok. PAITSI ETTÄ. Mitä ihmettä mä sihisen ja hidastan koiraa kohdassa, jossa sen pitäs juosta täysiä? Tää on nyt kyllä asia, mihin pitää kunnolla kiinnittää reeneissä huomiota. Se sihiseminen tulee vaan niin luonnostaan.

Ke kävin Pusun kanssa reenaamassa. Otettiin paljon etenemistä, mikä sillon epiksissä tökki pahasti. Nyt meni oikeen kivasti ja jäi hyvä fiilis reeneistä.

Pe käytiin kentällä reenamassa. Fannyn kanssa temppuiltiin vaan, Limppu ja Seve teki rataa. Tehtiin pidempää pätkää, kun ens viikolla alkaa hallikausi ja meiän seuran halli on senverran pieni, että siellä sitte ennemminki reenataan tekniikkaa kuin rataa. Reeneissä oli mukana myös kamera, ja tuolta löytyy yks Limpun pätkä. Ja tuo otsikko viittaa sitte näihin reeneihin. Mulla oli selkee suunnitelma, mitä halusin reenata, mutta koska en jaksanu ruveta puomia kääntämään, eikä mun suunnittelema rata olis mahtunu kentälle poikittain, tehtiin sitte toisenlaista pätkää. Ja siitä tuli oikein kiva. Irtoamista, takaakiertoa ja välistävetoa, sekä pakkovalssia. Tehtiin samantyylistä pätkää kahella eri variaatiolla. Ekaks meni ihan kivasti ja tuo videonpätkä on otettu siinä vaiheessa, kun kaikki vielä sujui. Tai itseasiassa mä siinäkin SIHISEN kun Limpun pitäs tulla lujaa kepeille. ARGH! Ei tosin hidasta paljoakaan, mutta toi sihinä nyt on niin turhaa tossa kohassa jokatapauksessa.
Mut sitte alko tökkimään pahasti. Linus ei irronnu mihinkään, mä hosuin ja kädet huito kuin oisin ollu paremminki tanssitunnilla kuin agireeneissä ja käskyt ei kuulostanu ollenkaan käskyiltä, huutelin vaan jotaki. Ja se miks mä haluun myös kuvattavan usein mun reenejä on se, että mä nään miten mä käytän mun käsiä. Ja hohhoijaa taas, sen huitomisen lisäks mulla on melkeen kokoajan väärä käsi käytössä. Viime vuonna Suoknuutin Jaakko läksytti mua kunnolla käsien käytöstä bemarileirillä, ja sen jälkeen ne ehkä pari kuukautta pysy ihan ok:sti kurissa. Mutta ei näköjään enää. Pitääpä muistaa, että tää on nyt oikeesti yks tärkeimmistä jutuista, mitä mun pitää reenata talven aikana. Talven reenilista siis kasvaa.. Lopuks vielä Severi hyppäs rimaa päin aika pahannäkösesti ja lensi puomilta kerran alas, mutta ei onneks käyny kuinkaan. Oli kyllä kunnon sähläysreenit.

Muuten ollaan otettu keppejä pari kertaa pikkasen pihalla Limpun kanssa.
Mä mietin kanssa ihan ilmottautumisen viime hetkille, ilmotanko myös Fannyn Kajaaniin ja päätin sitte lopulta ilmottaa. Fanny saanee pitää agitaukoa vielä ens viikon ja sitte käydä seuraavalla viikolla kerran reenaamassa ennen kisoja. Pidempi tauko pidetään sitte joulun aikoihin. Eli parin viikon päästä kirmataan Kajaanissa Fannyn, Linuksen ja Pusun kanssa. Kivaa!

Tää viikonloppu onki menny agin MM-kisoja seuratessa ja jännittäessä täältä kotikatsomosta käsin. Ja saihan siinä jännittää, medijoukkue otti hopeeta ja Jari ja Frodo yksilöissä pronssia, jee jee!

Ens viikolla on luvassa jotaki tosi kivaa ja jännää, mutta siitä sitte kertomusta seuraavalla kerralla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti